Livet jaa ;D

Känns lite smått tragiskt den här veckan, har absolut inget planerat, inget att göra heller! :O Det är rent ut av HEMSKT att inte ha några planer xD Jag är Tvärtemot alla nu känns det som! :P Alla vill vara hemma och ha det skönt, sova´, kolla på film, men jag, jag vill stressa! ;D haha.. Mycket roligare då ju!!! ;O Eller hur då Susanne!? ;D

Hmm, det är Tisdag nu iaf, ska på stan och köpa en handväska xD haha.. Låter lite smålöjligt, jag vet! ;D Men men, det är så att man behöver det om man är tjej, fråga (nästan) vem som helst så får du svar! ;D

Har sovit i stan hos Jörgen inatt :D He is the one! Han är bäst :P Tacka vet jag Jörgen :D

Hade göttigt! ;D

Älskar dig och dig och dig och dig och dig och jaa, bytt ut dig till ditt namn så blir det nog nån ordning på det här oxå ;S ;D haha

Hej då! :D

// Johanna Meiding

Kommentarer
Postat av: jörgen

hejsan tjejen! sitter här och bloggar lite :-)tycker ni är bäst också! både du och mamma! nu ska vi åka och sola lite, sen ska vi bara ta det lite lugnt.Vi som gillar det och inte vill ha det stressigt:-)(inte så ofta iaf) kram jörgen!

2007-04-10 @ 17:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0