Man ska vara glad för det man har och kom ihåg, du är alltid bra som du är!!! <3

Jaa, då har den veckan också gått, ännu en på gång då.. Helgen var bra :D Kul att träffa er alla igen! Partiets årsmöte gick jättebra och vi i DS kom ju varandra närmre :D Hahah.. Vi ställde iaf krav på varandra vilket är bra :D

Kommit fram till att inget kan slå en vän i helgen och på så sätt har jag kommit fram till en hel del intressant i helgen :P Positivt iaf :) Man skall vara glad för det mna haver ;D Och det, det är jag så för guds skull, ta det lugnt!!! ;P

Emma, Isabell och Susanne.. Ni är mitt allt! Utan er skulle helgen inte gått men med er var det bättre än någonsin, man ska inte däppa över spilld mjölk man kan ju alltid köpa en ny tetra ;) Haha.. Jajamen.. Då börjas det igen :D

Var kongressombudsval i ånge idag :D :P hahaha.. Gick väl bra antar jag xD 2 röstade, bättre än 0!!! :D

Måste försöka sova nu, hej då! :D

Jag älskar er, min vänner (Observera vänner och för guds skull ta det lugnt!)! :D

A.J.Meiding 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0