Tackar! :D

Hejsan! :DVet inte vad jag ska säga, lättad, jag är lättad! ;) Känns bra det iaf :D Gjort nåt jag skulle ha gjort för längesedan och bara jag gjort det så känns livet så mycket enklare :P Kan inte göra annat än le! :D  Susanne, mitt hopp, mitt ljus, stjärnan i mitt liv! Jag älskar dig! I dom svåra stunder finns du där och bara en kram eller ett litet skratt får mig at må så mycket bättre! Utan dig inget jag. <3 Isabell, vad ska man säga, hittar inte ord att beskriva dig med! Du är mitt allt, den jag är evigt tacksam över att ha fått träffat. Du stärker mig och jag gör tydligen det samma för dig, vi är ett team som ingen kan krossa! =) <3 Nu har jag fått chansen att berömma mina solstrålar men det finns så många mer och jag antar att ni vet vilka ni är! Jag älskar er allihopa! ;D Ni är jag, skulle klara mej utan dig men det vore väldans trökigt! ;) haha.. Dialekten ja ;D Hare Bäst!!  // Johanna Meiding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0