Vilken härlig dag..bla bla bla bla.. man blir riktigt glad.. bla bla bla bla..

Jaha! Som lovat så skriver jag nu idag, har varit på strängön i helgen ;D Var väldigt trevligt! :D Vi har läst kongresshandlingar ;) hehehe.. Vissa verkade ju tycka det var riktigt trevligt :P undra vem?! :O

Hur som helst så tänker jag berätta om min dag idag då den varit lite speciell xD Vi tog oss från Strängön med båt och det blåste ju lite och jaa, man bidde ju blöt ;) hihihi.. Sen så åkte jag, Laila, Niklas och Rikard i Rikards volvo till Norrlands Huvudstad, Sundsvall. Väl där så tog vi farväl av Laila. Jag och Niklas gick sedan hem till honom med min väska och sedan gick vi och jag som alltid har sån tur tappade min mobil, när Niklas sen ringde den så svarade Leif! ;D Han och hans familj var på semester till Norrlands Huvudstad från den lilla staden Umeå ;) Efter det så gick vi och fikade :D Tills jag blev trött p.g.a lite sömn i en veckas tid. Så då bidde det att gå hem till Niklas och glodde på Cityakuten. När jag senare skulle gå min vandring till tåget så gick de väl bra enda tills jag såg att tiden var ändrad p.g.a ny ägare *suck*. Så jag sitter nu och skriver detta hos Niklas och tåget går kl. 18.14 ;D Hihihi..

Jaja, det var nog allt för idag ;D Hade så jättegött alla glada trevliga och sjuka människor !

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag hade också trevligt i helgen när vi var på Strängön:) du hade jätte bra funderingar kring handlingspogramet vi hörs :) kramis

2007-07-09 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0