Mer än en månad sen sist?! :O

Kom just på hur länge sen det var jaguppdaterade mina bloggar, förlåt! Har liksom haft fullt upp ett tag =/
Hur som helst så har jag inte gjort så mycket på den här månaden, bara konfirmerat mig, varit på konfirmations läger, fått moppe ;D och blivit totalt anti skolan. Var väl på tiden att man blev anti skolan kanske ;P hihihi <3
Idag ska man då till Ö-vik, jag, Isabell, Jonatan, Rikard, Susanne och all vår packning ska åka med gula faran upp :D Blir nog trevligt de! Sen ska vi baka muffins, hihi.. Jag äger på att baka! (Eller inte xD)

Jörgen har flyttat till mig och mamma nu, jättekul!!!! =D Se hur länge han håller ut nu då ;D haha.. xD Men det går nog bra, för tillfället så renoverar vi mammas och jörgens rum och trappen. Slipade trappen igår så nu har jag träningsvärk i armarna och ändan!!! ;O Oh my god! xD hihi, kanske behövs de ;D haha..

Jaja, efter detta väldigt innehållsrika blogginlägg skall jag nu ta farväl, farväl mina kära! <3

Anna Johanna (Von) Meiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0