Skolan.

Jag tycker det är så tragiskt. Och jag är så upprörd över det som hände mig och min klass idag. Vi hade precis som vanligt under Tisdags mornarna, musik. På musiken skulle vi dela in i grupper inför att vi skulle spela och lägga upp en låt. Naturligtvis fick det väljas grupper själv, vilket ledde till att alla med förkunskap om musik och de som tycker sig vara lite bättre än alla hamnade i en grupp och resten i en. Det är så fel! Jag förstår inte att min musiklärare kunde gå med på nåt så galet! Jag önskar att det vore lite mer bestämmt på den fronten. För det första känner de som inte har fått spela något instrument förr sig extremt utpekade och sen så kan man ju inte lära sig av varandra. Det kommer ju bli ett slutresultat som ser ut såhär: De erfarna gör en redovisning som är hur bra som helst och de mindre erfarna kommer att få stå där och känna sig nedtrampade. Jag tycker det är så elakt att säga hon är med oss för hon kan och det kan inte du eller nåt sånt liknande. Att lärare favoriserar och sådannt händer dagligen på min skola och bara för att jag vissa gånger är den som är just favoriserad så betuder inte det att jag tycker det är bra! Jag tycker det är jättefel! Så, nu vet ni de också.

På begäran av en person som står mig mycket nära med namn Niklas Säwén så ska jag härmed lägga ut en extremt vacker bild (höhö) xD 

image1
 

Så, då får jag gratulera er till att ha sett den flummiga Johanna också! xD
Ett stort tack till fotografen som knäppt dessa underbara bilder :P

/Johanna Meiding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0