Arbetarekommunen i Sundsvall.

Nu sitter jag här igen på Arbetarekommunen i Sundsvall. Väldigt mysigt faktiskt. Gillar stämningen och människorna. Väldigt trevligt. Idag ska jag nog bara vara på kansliet och hjälpa till. Sen ikväll ska jag till Torpshammar och packa m.m. för att imorgon åka till Södertälje och Bommersvik. Bommersvik är SSU förbundets kursgård. Där har stora människor som Olof Palme, Anna Lindh och Mona Sahlin varit. Det ska bli en ära att gå på kurs där och ämnet på kursen är facklig/politisk ledarutbildning som passar mig alldeles utomordenligt i smaken.
Nej, nu ska jag gå och se vad Anna behöver hjälp med.

Ni får ha det så bra.

/Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0