IF Metall

Idag har ännu en dag  på min prao gått. Idag innehöll den ännu ett besök på Folkets park i Sundsvall, precis som igår. Men istället för med kansliet som igår så var det med IF Metall. Det var mycket trevligt och diskussionerna innehöll allt från A-kassa till Timrå vs. Modo. Naturligtvis vann ju Timrå överlägset diskussionen om varför just dom var bäst. Kan det ha haft något med att alla var timråiter att göra ?
Efter min dag med IF Metall har jag suttit på SSUs expedition i Sundsvall och hjälpt till lite, har även haft telefonmöte med Johan Mikaelsson och nu sitter jag och snörvlar mig hemma hos Niklas. Niklas lagade middag till mig idag. Det blev blodpudding, för konstiga som vi är så gillar vi det.
Vill tipsa om en väldigt vacker hemsida såhär dagen till ära. Den lyder http://www.sundsvall.ssu.se/
Nu har jag skrivit mötesprotokoll och ska lagomt innan Desperate Housewives börjar gå och duscha.

Ha en trevlig kväll!

/Johanna Meiding, ordförande SSU Ånge och facklig/politisk ansvarig i distriktstyrelsen Västernorrland.
(OBS. Jag är titelsjuk)

Kommentarer
Postat av: Niklas Säwén

Min sötnöt, ha ha.

2007-10-03 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0