Vad hände.

Igår försökte jag desperat uppdatera min blogg och berätta om den ilska jag hade inom mig inför SO provet om Första Världskriget. Jag vet inte men det kändes som om allt var emot mig och som att nån inte ville att jag skulle lägga ut det på min blogg. Det raderades nämligen. Idag gör jag ännu ett försök.
Min dag har varit som de flesta andra fast lite intensivare. Klev upp på morgon efter många om och men, tog tåget från Sundsvall till Fränsta och ännu en dag på den underbara Fränstaskolan hade börjat. Först två frysande timmar idrott. Tack och lov blev det endast en halvtimmes stå still och frysa och sedan en och en halv timmes basta. Efter det språkval. Jag missade första halvan på grund av att jag skulle knäppa foto med elevrådet. Det vart väl.. fint.. Jaa.. Sen sista två timmarna SO PROV. Uscha! Tycker inte om prov. Hur som helst överlevde jag. Efter det åkte jag snabbt hem för att packa och åter igen pendla till Sundsvall och Niklas, där jag just nu befinner mig. Har varit en trevlig kväll än så länge. Jag ska antagligen snart gå och sova då jag ska upp och till Timrå på kurs.

Nä, nu ska jag vara social med Niklas.

Ha en trevlig kväll.

/Johanna Meiding.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det gick säker jättebra på provet, du är så duktigt. Var inte orolig!
din Niklas

2007-09-29 @ 17:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0