Vad får/ska man känna??

Vilken vecka.. Skratt, gråt och nervositet.. Har börjat ta tag i mitt liv, kan inte fortsätta såhär.. ta alla andra framför mig själv.. ingen bra idé :(
Fick ett mejl idag, blev ju lagomt chockad :O Men det känns bra att säga vad man tycker ;D
Dåken var i helgen:
Emma kommer inrusande och vi kliver varann på fötterna när vi kramas.
Jag träffar alla glada SSUare och man märker att stämningen är spänd :S
Dåken startar och den går fort smidigt och bra!
Jag blir invald i D.S och susanne avtackar Esbjörn. Jag fäller en tår och vågar inte kolla på susanne, då hon också blir känslig.
Inte blir det bättre sen när hon ger MIG en ros. Tack, du annar inte vad det gjorde för min dag.
Maten kommer nu och jag försöker äta vilket blir lite små jobbigt då jag varit så nervös så att jag inte kunnat äta på några dagar.
Efter maten har det nya D.S (Johanna, Rikard, Emma, Isabell och Pira, Grattis! <3) konstituerande möte som tar ca. 2 h! :O Ojojoj.. :S
Efter mötet var vi tvungna att städa, då hittade jag och Pira en piska i städvagnen! :O Vad använder dom den till? ;D ;O Jag vet vad Pira använde den till iaf.. ;P
Jag hittar en hink och fyller på med vatten och rengöringsmedel, det vart för mycket skum.
Isabell blir offer för mitt skitiga vatten och medlem av vattenkriget.
Jag förlorar vattenkriget och blir dyblöt, Pira den fegisen däremot stack ifrån mitt och Isabells vattenkrig, undra varför?! ;O
Bäst jag även nämner att Susanne, Rikard och Daniel var med grejer till kontoret när det jag nämt ovan hände ;D
Rikard, Susanne och Daniel kommer tillbaka och vi klämmer in oss sex stycken i Susannes bil och stjutsar Pira till bussen där han hånflinar åt att min ros går sönder.. Susanne däremot skrattar högt! ;D
Jag åker med Rikard och Daniel hem till mormor där pappa kommer som en räddare i nöden och hämtar mig.

Jag älskar er! <3 Kom alltid ihåg det!

Puss och Kram Johanna Meiding.

Kommentarer
Postat av: Susanne Gärtner

du är så duktig vännen! puss å kram

2007-03-26 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0