Vi.

Tillsammans är vi som en familj och ni betyder otroligt mycket för mig. Vi behövde de här dagarna tillsammans.
Nu är jag i alla fall hemma hos mamma. Hon och Jörgen åkte just till stan för att se på bio. Jag är inte avundsjuk. Däremot så tycker jag att det känns tomt att vara själv. Men jag kanske skulle ta och åka till Veronika ett tag. Inte vet jag.
Veckan som kommer, kommer jag att tillbringa på Arbetarekommunen i Sundsvall. Det ska som sagt bli trevligt och för er som vill veta kommer jag vara hemma i Rönningen efter praoen måndag till tisdag natt och torsdag till fredag. Resten av nätterna kommer jag vara hos Niklas och ni kan då nå mig på mobilen. Hihi.
Den 12:e kommer SSUs förbunds ordförande Jytte Guteland på besök till Sundsvall. Hon ska på skolbesök och ha café kväll. Hör av er om ni vill komma så kan jag berätta när var och hur. Med glädje.
Niklas är i Uppsala nu. Skulle också vilja vara där. Gå igenom handlingsprogrammet med Toivo och Niklas är liksom inte så dumt. Får i alla fall träffa Niklas imorgon. Nu ska jag höra av mig till Veronika. 

På The Ark.

Kommer du ihåg The Ark konserten, Niklas ? 


Ha det så trevligt i kväll. 

/Johanna Meiding.  

Kommentarer
Postat av: Niklas Säwén

Ja, jag minns konserten. Den bästa konserten i mitt liv.
Din Niklas

2007-10-03 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0